maandag 21 oktober 2013

het is jouw verjaardag

As zondag de 27e zijn mijn kinderen jarig en worden ze alweer 17 jaar. Het kaartje voor Sanne heb ik al klaar. Voor Robin ga ik zo aan beginnen. Het kaartje van Sanne is een kaartje wat ik gelift heb van
Norma zij maakt echt zulke leuke kaarten en projecten en deze vond ik zo leuk. Ik heb alleen andere figuren gebruikt maar het principe is het zelfde.
Voor de kaart heb ik gebruikt gemaakt van my mind's eye papier (nog steeds oude lijn ) en magnolia afdrukjes die ik gekleurd heb met de derwentpotloden. De vormen heb ik gestanst met de nestabilities en binnen in de kant heb ik een Noor gebruikt., de tekst in de kaart is gestanst meet een sizzix stans.
Grote takjes met een Noor en de kleine takjes zijn geponst.

 
dit is de voorkant geworden
 

 
en dit is de binnenkant geworden.
Achteraf had ik het jurkje binnenin beter een ander kleurtje gegeven maar ja ze zit al helemaal vast :(
Hoop dat Sanne het een mooie kaart vindt.
 
Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer weer
 
liefs Annemarie
 
met dit kaartje wil ik ook meedoen aan de challenge van  youmeandmagnolia
 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Annemarie
    Wat een lieverd van een kaart, mooie kleuren, prachtige bloemen, de binnenkant heb je ook héél mooi gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg... en wauw, ook de binnenkant zo mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen