woensdag 30 oktober 2013

kerstkaart

En weer een kerstkaart klaar. Ik wilde een keer proberen of het me lukt hem in 1 kleur te maken.
En aangezien ik vaak sepia foto's erg mooi vindt heb ik hem in bruintinten gemaakt.
Ik heb een magnolia afdrukje gekleurd met de derwentpotloden, het papier is ook van Magnolia, een stans van Noor design gebruikt en daar wat gesso op gedaan verder is de tekststempel ook van Noor design en de grote takjes zijn ook van Noor desig, de kleine takjes zijn geponst met een Martha Stewart pons, het hoekje is een Marianne design malletje.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Annemarie. Heel mooi zo in die sepiatinten en hele leuke details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen