maandag 18 november 2013

prettige feestdagen

Dit kerstkaartje heb ik gemaakt voor een challenge op facebook van 'T Scraphuis. Ik vond het model zo leuk deze zal ik zeker nog eens maken.

Heb papier gebruikt van Basic Grey Wassail (een oude lijn hoor). Vindt ik zo'n mooie combinatie en ik ben gek op papier van Basic grey.
stempel is van magnolia en ingekleurd met de derwent potloden. Heb haar uitgestanst met een nestabillitie. Ook nog een stempel van Marianne design gebruikt op de randjes. Alle randen zijn beinkt met walnut stain van distress inkt.
Bloem is uit geponst in ee grote en kleine variant daarbij takjes groot van Noor design en de kleine geponst met een pons van Martha Stewart.
Binnenin nog een stans van Noor design gebruikt (ben ik helemaal weg van) en de tekst in het midden gestempeld.
Een label van magnolia waar ik straks onze namen op schrijf.
kant op de voorkant komt van de Xenos.

 
de voorkant

binnenkant heb ik rustig gehouden want daar hou ik van

op het label schrijf ik dan onze namen
 
Hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik vond het erg leuk om te maken.
 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Oh Annemaire, this is such a beautiful card...Tilda is adorable and one of my fave Christmas Tilda's...it has been SOOOO long since I have inked her up :( Fantastic card design...love how it opens and the papers and colours are fantastic! SO many wonderful details!
    Hugs,t

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is beautiful! I love the flower and the design.

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen