maandag 28 juli 2014

paper nest dolls

Hallo lieve bloggers,

Gister raakte ik aan de praat met Christine van Paper nest dolls. Zij hebben enorm leuke stempels met een hoog heb gehalte. Ik had er al eens een aantal voorbij zien komen op internet en vond ze meteen erg leuk.
Nog niet aan toe gekomen om er ook daadwerkelijk eens achteraan te gaan. Maar dat gaat veranderen hoor!!!
Maar Christine stuurde me een paar digi's die je kunt kopen in haar etsy shop waar alleen digi's te verkrijgen zijn zie hier haar etsy shop https://www.etsy.com/nl/shop/PaperNestDolls?ref=l2-shopheader-name.
Ze vroeg dus of ik roller blade girl wilde kleuren, nou daar had ik geen moeite mee en heb haar dus vandaag gekleurd met mijn derwent potloden.

Dit is haar geworden:

Vind je haar geen schatje??

Ook heeft ze hele leuke rubber stempels en die kun je hier Www.the-papernest.com vinden.
Zeer de moeite waard!!

Bedankt weer voor het langskomen en tot een volgende keer.

liefs Annemarie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten