woensdag 27 augustus 2014

Fijne dag

Hallo lieve bloggers,

Vandaag weer een kaartje. Dit keer weer een mannenkaart.
Ik heb de stempelset van Viva Decor My paper World genaamd Old Fashion gebruikt.
Ik heb op de kaart zelf eerst rondom een rand gestempeld.
Daarna heb ik papier op maat gesneden en gestempeld met versafine. Nadat ik gestempeld had ben ik daar met panpastel overheen gegaan. Zo krijg je een leuke eigen gemaakt achtergrond.
Het plaatje gestempeld en uitgeknipt dit verhoog opgeplakt. De tekststempel is van Marianne Design en die zit op een stukje uitgesneden met een nestabillitie.
Een jute touwtje gebruikt en klaar was de kaart. Gaat wel lekker snel zo.
Spulletjes zijn te verkrijgen bij https://www.facebook.com/pages/Stampsandcards/539132219546124?hc_location=timeline

 
Hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
 
Liefs Annemarie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten