dinsdag 9 september 2014

Happy birthday

Ik heb deze keer een kaart gemaakt nav de sol op de dutchdoobadoo groep op facebook.
Ik vond het geweldig om te doen.
Uiteraard de mal van Dutchdoobadoo shape art label romantic  gebruikt, papier van Basic grey.
de tekststempel op de label is een magnolia
de mallen van Noor die ik heb gebruikt zijn de 8-punts ster 60002/0358, de tekst Hoera nr 6002/0297 op de label heb ik nr 6002/0149 gebruikt.
de bloemen zijn gepnst en de kleine takjes met een pons van Martha Stewart, de grotere takjes zijn van Noor nr 6002/0331.
het plaatje is van Papernestdolls genaam Birthday cake Ellie.
ze is ingekleurd met de derwentpotloden.
Wat zijn de plaatjes daarvan toch leuk he.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge op http://copicmarkernorge.blogspot.nl/2014/08/utfordring-59.html?m=1


 
bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
 
liefs Annemarie

3 opmerkingen:

  1. Hallo Annemarie
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt in mooie warme kleuren, ik heb de digi,s ook gedownload, maar of ik er tijd voor heb is nog maar de vraag.
    jou kaart is in ieder geval een blikvanger op het blog daar.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, Annemarie! Love the shape and the gorgeous colors. Thanks for joining us over at CMN in the Pape Nest Dolls challenge. Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, Annemarie, mooie kleuren combinatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen