donderdag 4 september 2014

x-mas greetings

Hallo lieve bloggers,

Vandaag weer een kaartje, dit keer een kerstkaartje.
Ik ben begonnen met gewoon wit cardstock, hierop heb ik design papier gebruikt van Joy Winter Wishes.
Daarop heb ik de mal van Joy nr 6002/0258 gebruikt.
De afbeelding is een magnolia ingekleurd met de derwent potloden.
De bloem is geponst, de kleine takjes zijn ook geponst en de grote takjes zijn van Joy nr 6003/0026.
Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.

met dit kaartje wil ik mee doen aan de challenge van http://kleurenmetpotloden.blogspot.nl/p/challenge_16.html


 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
 
liefs Annemarie




2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje van een kerstkaart Annemarie, mooie kleuren combinatie, je hebt ook prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart, Annemarie, prachtige kleuren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen