woensdag 8 oktober 2014

18

Hallo lieve bloggers,

Mijn kinderen (een tweeling)worden eind van de maand 18 jaar (tjee wat gaat de tijd toch snel).
Voor deze gelegenheid hoort natuurlijk een mooi kaart bij.
Ik heb de kaart voor mijn dochter al klaar dus die krijgen jullie als eerste te zien.
Ik heb weer gebruik gemaakt van de SOL op Dutchdoobadoo van vorige maand.
Ik heb de mal romantic label gebruikt en op kraftpapier getekend. Deze 2x uitgeknipt en in een kleinere versie geknipt.
Je gaat een soort zakje makenmet een label erin.
Ik heb roze cardstock gebruikt want mijn dochter is net als ik gek op roze.
Het designpapier is van Tilda. Het zwarte met de mooie roze roosjes paste er gewoon geweldig bij.
Het afdrukje is van crafter's companion  the makey bakey mice. Want ja bij een verjaardag hoort natuurlijk een heerlijke taart dus vond deze cupcake met de muisjes super. Er zitten ook leuke teksten bij!
Het afdrukje is ingekleurd met derwent potloden op fluweel karton.
op de label die binnen in het zakje komt heb ik de tekst gestempeld met versamark en met zwart embossingpoeder bestrooid en daarna met de heattool.
Heb ook verschillende mallen gebruikt van noor design.
Verder een bloementoef gemaakt en de cijfers gestanst uit een alfabet van sizzix.
Ik hoop dat ze hem mooi vindt maar eigenlijk vindt ze alles wat moeders maakt wel mooi.

 
Hier de kaart met het label er nog in

 
hier de label naast de kaart.
 
bedankt voor het langskomen en jullie leuke berichtjes en tot een volgende keer.
 
liefs Annemarie

3 opmerkingen:


  1. Hoi Annemarie,

    Jeetje wowww dat is een mooie kaart zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan Annemarie!!! Ook al zou je dochter wat kritisch zijn.... deze kaart/creatie ís gewoon geweldig!!!
    Fijne zondag...
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet wel zeker dat ze hem mooi vind!! Wat een mooie DP, zo komt je afdrukje helemaal tot z'n recht!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen