zaterdag 31 januari 2015

zonder tekst

Hallo lieve bloggers,

Ik heb weer een kaart gemaakt. Deze keer een kaart voor de club van Tiets waarin je een digi aan kon vragen van Heather.
Deze zijn altijd zo leuk.
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt. De kaart is gemaakt met een mal van DDBD. hier op design papier gebruikt en kant. De stermal , filmstrip en blaadjes zijn mallen van Joy crafts.
Bloemetjes zijn emt een retropons gemaakt en daarna gevormd.
Ik heb er deze keer geen tekst op gemaakt zodat ik hem nog voor allerlei gelegenheden kan gebruiken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 
Bedankt voor het langskomen en de leuke berichtjes.
 
liefs Annemarie


1 opmerking:

  1. Wat een mooi kaartje en zeker een lieve digi!!
    Een fijne zondag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen