donderdag 19 maart 2015

Beterschap

Hallo allemaal,

Vandaag alweer een kaart.
Ik ben aan de slag gegaan met mijn verjaardagskado. wat kleurt dat ontzettend fijn zeg dat sennelier.
Mijn eerste kaartje ermee dus.
Ik heb een magnolia plaatje ingekleurd. de kleurnummers heb ik nog niet opgeschreven want het is al een geworstel om de kleuren te kleuren en dan de juiste kleur te krijgen. Nog lekker veel oefenen dus. hahahah wat een straf!
Verder heb ik een DDBD mal gebruikt als basis en daarop design papier gebruikt.
Ook de leuke pleistermal heb ik erop gebruikt vind die zo leuk.
De tekst beterschap komt uit hetzelfde setje als de pleister dus dat is mooi.
Bloemetjes geponst en opgebold. Wat takjes erachter en klaar is je kaart.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.





Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.
 
liefs Annemarie

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje en prachtig ingekleurd met het Sennelier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart, Annemarie, en je bloemen vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen