dinsdag 1 december 2015

baby kaartje + kadootje

Hallo lieve mensen.

Vandaag een kaartje en een kadozakje.
een collega van mijn man heeft afgelopen weekend een zoontje gekregen dus vond het leuk om het nieuwe kadozakje van Dutch Doobadoo uit te proberen.
Heb hem uit getekend en uitgeknipt en daarna beplakt met designpapier van Maja Design. (zulk mooi papier).
Heb er witte sokjes ingedaan.
Een treintje van Marianne Design LR0308uitgestanst en verhoogd op de voorkant geplakt.
daarna van het schaapje van Marianne Design COL1385 het lijfje als wolkje gebruikt met daarin de tekst gestempeld. Zo lijkt het net of het een wolkje is wat uit het treintje komt.

 
ik had van het kraft nog een strook over en daar heb ik een kaartje gemaatk van 11 x 11 cm.
Ook deze beplakt met het designpapier van Maja Design.
Voor het strookje heb ik een pons gebruikt , weet alleen niet van welk merk het is.
Daarop heb ik het olifantje van Marianne Design COL 1384 gebruikt en die houdt de ballonnen vast die ook bij het olifantje zitten met daarop de naam van de baby.
De letters die ik daarvoor heb gebruikt zijn ook van Marianne design LR03040 en een belletje ook van MD JU0941
 
 
 
 
Ik ben benieuwd wat de kersverse ouders ervan vinden.
Wij vinden het in ieder geval geslaagd.
 
zo wordt het setje tesamen
 
Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
Liefs Annemarie
 
 



 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten