zondag 10 april 2016

B-day

Hallo lieve bloggers,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij ons op het kleuren met potloden blog.
Deze maand mag je een dierenkaart maken.
Leuk om eens een keer te doen denk ik en we maken er al zoveel he met olifantjes, beren en noem maar op.

Ik heb een stempel van stamping bella gebruikt en ingekleurd met mijn derwent potloden.

 
het patroon wat ik heb gebruikt komt van een facebookgroep Be challenged.

De letters komen van een mal van Marianne Design.

 
de kleuren die ik heb gebruikt zijn:
C140,190,360,440,590,670,690 en C 720.
 
het loont zeker de moeite om weer mee te doen want onze sponsor is Di's digistamps
En je kunt een $12,00 gift certificate winnen.
 
Bedankt weer voor het langskomen en tot een volgende kaart.
 
Liefs Annemarie
 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart Anne. Mooie kleuren en heel lief afgewerkt. Leuk model ook....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen