maandag 25 april 2016

Guestdesigner

 
Hallo lieve bloggers.
 
Vandaag laat ik jullie een tag zien met een Bestie erop.
Ik mocht namelijk guestdesigner zijn op het blog van mybestiesdutchgirlsdesigns. Dit had ik gewonnen nav de ticket kaart die ik gemaakt had met een bestie erop.
Ze zijn zo schattig en zo leuk om te kleuren.
 
.
 
Ik heb haar in gekleurd met de Zig clean color real blush stiften. Deze kun je vinden bij Stampsandcards, waar ze te koop zijn voor een leuke prijs.

Dit is het de hele tag. Het is gemaakt met een mal van DDBD de tag XL.
Zo gaaf zijn die mallen van DDBD je kunt er zoveel mee en eigenlijk veel mallen in 1 voor een leuke prijs. Stukken goedkoper dan de snijmallen die door de machine moeten (ook die blijven leuk hoor hihih)
Ook deze mallen zijn te koop bij Stampsandcards
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

3 opmerkingen:

  1. Hallo Annemarie
    Wat een eer hè om gastdesigner te mogen zijn bij De Besties.
    Je hebt een prachtige tag gemaakt die staat daar ook te schitteren, erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje Annemarie en leuk datje gewonnen hebt

    BeantwoordenVerwijderen