vrijdag 24 juni 2016

slaap kindje slaap

Hallo lieve bloggers.

Vandaag heb ik weer een andere vorm van DDBD gebruikt.
Ik heb er een babykaart voor een meisje van gemaakt.
Het design papier is van Studio Light.
Ik heb het schaapje van Marianne Design uitgestanst uit kraft cardstock en uit een make up remover doekje.
Zo is het lijfje lekker zacht en lijkt het net echt.
de wolkjes zijn van de cut-ies.
De tekst is een stempel van Marianne Design en deze heb ik een gescheurd en op de randjes gestempel met een stempel van Crealies.
Al deze produkten heb ik gekocht bij Stampsandcards



 
De klimop is een stans van Marianne Design en de fles en spel komen van stanzen van Sizzix.
De tekst baby girl is van Joy craft en zijn gestempel op uitgestanste vormen van Joy crafts.
 
 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
 
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende kaart.
 
liefs Annemarie

1 opmerking: