woensdag 20 juli 2016

een kaartje

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie weer komen kijken op mijn blog. Vandaag is het mijn beurt om jullie iets te laten zien op het blog van kleuren met potloden
Ik heb een kaartje gemaakt met een meisje met een prachtige mand bloemen achter zich. Vond het er wel lekker zomers uitzien met dit weer.
ik heb er nog geen tekst op gedaan omdat ik nog niet weet waar ik het voor ga gebruiken.
Ik heb haar weer gekleurd met de derwent colorsoft kleurpotloden.
de kleuren zal ik straks onderaan zetten.

 
Ik heb voor de vorm een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
de wolkjes zijn een mal van Cuties
en de bloem is een mal van Studio Light

 
kleurnummers:
huid: 560-570-550
haar: 530-510
jurk: 230-220-250-240
bloemen: 200-140
gras: 400-440
achtergrond: 360
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hoop dat de zomer nu eindelijk begonnen is. Voor velen is het nu vakantie dus voor iedereen die op vakantie gaat:  Geniet er van.
 

3 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met een lieve uitstraling Annemarie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel hoog 'ooohhhh wat lieffff' gehalte! Een dot van een kaart Annemarie!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi kaartje geworden annemarie

    lief stempeltje mooi gekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen