zondag 28 mei 2017

Sending you .........

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie er weer zijn met dit lekkere warme weer.
Vandaag is het mijn beurt weer om jullie een kaartje te laten zien op het blog van Kleuren met Potloden.
Ik heb een stempel van Penny Black genaamd Awaken gebruikt. Sowieso zijn de stempels van Penny Back momenteel helemaal in. en op allerlei manieren gebruikt.
Ik heb hem in ieder geval lekker gekleurd met potloden namelijk mijn heerlijk Faber Castel Polychromos.
Ik ben beginnen met het maken van mijn achtergrond op de basiskaart, dit is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
Deze techniek heb ik geleerd op een workshop van Miranda Degenaars, zo'n workshop vraagt in ieder geval naar meer hoor!
Daarna heb ik vorm nog een keer overgenomen en daarop mijn stempel gestempeld, deze heb ik afgeplakt met mijn maskertje en heb ik eerst de achtergrond gemaakt.
Alles is met de distressinkt gedaan. nog wat stempels van Studio Light gebruikt op de achtergrond en daarna mijn bloem gekleurd.


Ik hoop dat jullie hem een beetje gelukt vinden, ik ben er best een beetje trots op dat hij zo goed gelukt is.


Dit zijn de kleurtjes de ik gebruikt heb.

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.

liefs

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig gedaan Annemarie. Schitterend resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen